پرداخت ماهانه ۸۵۰ میلیارد تومان به ۹۱ هزار خانوار مستمری‌بگیر در استان قزوین

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین در بازدید میدانی از شعبه و کارگزاری آبیک از پرداخت ماهانه ۸۵۰ میلیارد تومان حقوق به ۹۱ هزار خانوار مستمری‌بگیر در استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان قزوین، سی و پنجمین بازدید میدانی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین با هدف نظارت بر امور محوله از شعبه و کارگزاری آبیک صورت پذیرفت. حمید کوزه‌گرها با حضور در اتاق همکاران و ضمن بحث و تبادل نظر درباره نحوه ارائه خدمت به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان سازمانی بر آگاهی‌رسانی بهینه از قوانین و مقررات بیمه‌ای تامین‌اجتماعی در راستای اخذ رضایت حداکثری آنان تاکید کرد.

وی ضمن تاکید بر وصول مطالبات سازمانی در کنار همگامی افزون‌تر با تولید ملی و حمایت از کسب و کار داخلی گفت: پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومانی حقوق ماهانه به ۹۱ هزار خانوار مستمری‌بگیر مرهون پرداخت بموقع حق بیمه با هدف صیانت از سرمایه عظیم سهامداران آن است.

مدیر کل استان در خاتمه با حضور در محل کارگزاری آبیک بر تکریم بهینه مخاطبین تاکید کرد.

شعبه تامین‌اجتماعی در شهرستان آبیک در مجموع به ۳۵ هزار نفر بیمه شده اصلی، ۲۸ هزار نفر بیمه شده اجباری ، ۲۵۰۰ نفر حرف و مشاغل آزاد ، ۷۰۵ نفر اختیاری ، ۱۵۰۰ نفر از رانندگان، ۱۳۷ نفر قالیباف و ۶۸۰۰ خانوار مستمری‌بگیر، ۱۴۰۸ نفر کارگر ساختمانی با دو هزار و ۱۱۸ کارگاه فعال و دو هزار ۴۷ کارگاه نیمه فعال خدمات ارائه می‌دهد.

کد خبر: 66084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =