ارائه خدمت به ۵۳ درصد جمعیت کشور توسط نیروی انسانی تأمین اجتماعی

«فرامرز بهاروند» مدیرکل منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی گفت: با توجه به پوشش ۵۳ درصد جمعیت کشور توسط سازمان تأمین اجتماعی، ارائه خدمات به این جامعه بزرگ در قالب گروه‌های مختلف مردمی توسط نیروی انسانی این سازمان و شرکت‌هایی نظیر کار و تامین انجام می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین، مدیرکل منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی امروز، دوازدهم آذرماه در جریان دومین شورای هماهنگی نمایندگان استان‌های طرف قرارداد شرکت کار و تامین بیان کرد: حوزه منابع انسانی در تمام دستگاه‌ها به عنوان متولی بخش سرمایه انسانی مورد توجه است و نگهداشت منابع انسانی مهم‌ترین ویژگی یک سازمان محسوب می‌شود.

وی افزود: شرکت کار و تأمین به عنوان یکی از بخش‌های فعال حوزه منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی، فعالیت ویژه‌ای را در ارتباط با ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش عهده‌دار است.

او همچنین تاکید کرد: رضایتمندی به عنوان یک فرایند مهم، مورد توجه ویژه حوزه نیروی انسانی سازمان تأمین اجتماعی است.

مدیرکل منابع انسانی سازمان تامین‌اجتماعی اضافه کرد: هدف کلی ما در سازمان تأمین اجتماعی ارتقای کرامت، منزلت و شخصیت نیروی انسانی است؛ این موارد از ویژگی‌های خدمت‌رسانی در سطح کشور محسوب می‌شوند.

وی توضیح داد: چالش‌های مرتبط با حوزه منابع انسانی در سطح کشور ظرف سال‌جاری مورد توجه ما در بخش منابع انسانی تأمین اجتماعی قرار گرفت و برای این مهم چاره‌اندیشی شد؛ به این واسطه در ماه‌های آینده افزایش نیروی انسانی را در استان‌ها خواهیم داشت.

بهاروند در ادامه افزود: همچنین موضوع آموزش نیروی انسانی به‌ویژه در حوزه نیروی‌های شرکتی مورد توجه قرار گرفته و در این ارتباط ما به دنبال ساماندهی در حوزه آموزش نیروهای شرکتی سازمان تأمین اجتماعی هستیم. همچنین در این راستا، سیستمی کردن اطلاعات نیروی‌های شرکتی را در شرکت کار و تامین به عنوان یکی از برنامه‌های سال جاری هدفگذاری کرده‌ایم.

او تاکید کرد: با توجه به افزایش نیروهای شرکتی در ماه‌های آتی باید این آمادگی را داشته باشیم که اهداف عالی سازمان تأمین اجتماعی را در بخش‌های مختلف برآورده کنیم.

مدیرکل منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: با تدبیر مدیرعامل سازمان و اقدامات حوزه منابع انسانی تأمین اجتماعی و مدیرعامل شرکت کار و تأمین، هدف ما در پرداخت حقوق نیروی‌های شرکتی پیش از کارکنان رسمی سازمان می‌شود.

بهاروند ادامه داد: باید به صورت کامل از ظرفیت‌های سازمان تأمین اجتماعی و شرکت کار و تأمین در راستای تحقق اهداف عالی سازمان و مجموعه کار و تأمین استفاده کرد.

کد خبر: 66090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =