عضویت ۱۰۷ هزار خانوار گیلانی در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گیلان از عضویت ۱۰۷ هزار نفر در این صندوق خبر داد و گفت: از این تعداد، هفت هزار خانوار مستمری‌بگیر در بخش‌های فوت، بازنشستگی و از کار افتادگی هستند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، یزدان شعبانی در دیدار با فرماندار شهرستان لنگرود جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان گیلان را ۴۰۷ هزار نفر اعلام کرد و افزود: این افراد با عضویت می‌توانند در آینده از خدمات و تعهدات بلندمدت صندوق نظیر حقوق بازنشستگی و مستمری از کارافتادگی و مستمری ناشی از فوت سرپرست خانوار و... بهره‌مند شوند.

وی از عضویت ۱۰۷ هزار نفر در این صندوق خبر داد و بیان کرد: از این تعداد، هفت هزار خانوار مستمری بگیر در بخش‌های فوت، بازنشستگی و از کار افتادگی هستند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گیلان، جامعه هدف شهرستان لنگرود را ۱۹ هزار خانوار دانست که تاکنون ۱۰ هزار خانوار به عضویت صندوق درآمده اند و یادآور شد: حدود ۹ هزار خانوار باقی مانده‌اند که در نظر داریم با هم‌افزایی مسئولان شهرستانی، این پوشش را ایجاد کنیم.

شعبانی سهمیه تخصیص استان در سال جاری را ۱۴ هزار و ۵۷۱ نفر دانست و گفت: از این میزان، ۶ هزار خانوار تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان هستند و لذا تا پایان سال با تشکیل جلسات شهرستان به دنبال تحقق این سهمیه هستیم.

وی به جایگاه هشتم استان از نظر خانوارهای تحت پوشش اشاره کرد و گفت: افراد در رده سنی ۱۸ تا ۵۰ سال می‌توانند عضو این صندوق شوند تا در آینده از تعهدات بلندمدت آن استفاده کنند.

کد خبر: 66118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =