برگزاری نشست تخصصی پایداری منابع استان کرمان با حضور مدیرکل تامین‌اجتماعی استان

نشست تخصصی پایداری منابع استان کرمان با حضور مدیرکل تامین‌اجتماعی استان با هدف ارائه گزارش سه ماهه سوم سال و ارائه راهکار و پیشنهاد در راستای بهبود روند کار در آینده برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمان، در این نشست تخصصی که معاونت تعهدات، روسای شعب سه‌گانه شهر کرمان و روسای ادارت تخصصی وصول حق بیمه و اجرائیات ستاد و شعب حضور داشتند،‌ محمود شیخ شعاعی با تقدیر از اقدامات مثبت واحد اجراییات و وصول حق بیمه استان، خبر از افزایش دو درصدی وصول مطالبات داد و افزود: این باور را داشتیم که با کار جهادی، همدلی، وفاق و همچنین برنامه‌ریزی انجام شده توسط واحدهای مرتبط می‌توانیم روند خود را ارتقاء بخشیم.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان با اشاره به روند رو به پیشرفت فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی استان بیان کرد: امروزه ادعا داریم با همراهی کارکنان توانسته‌ایم میزان رضایت‌مندی را در بین جامعه هدف خود افزایش دهیم.

وی از ایجاد سیستم ارسال لیست هوشمند در آینده سخن گفت و ادامه داد: سازمان تامین‌اجتماعی با حرکت به سمت ارائه خدمات هوشمند و غیر حضوری به‌دنبال کاهش مشکلات کارفرمایان است.

شیخ شعاعی در جمع اعضای کمیته وصول، خبر از پیشنهاد استان به اتاق بازرگانی، تعاون و اصناف به منظور حضور در دوره‌های آموزشی این سازمان قبل از کسب جواز فعالیت داد و بیان کرد: سازمان تامین‌اجتماعی همواره در راستای آموزش قوانین و مقررات خود آماده همکاری با جامعه کارفرمایی، بیمه‌شدگان و حتی بازنشستگان است.

کد خبر: 66122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =