ارائه خدمات درمانی به بیش از ۱۶ هزار بیمار در درمانگاه تامین اجتماعی باغملک

مدیردرمان تامین‌اجتماعی خوزستان از ارائه خدمات به بیش از ۱۶ هزار بیمار در درمانگاه تامین‌اجتماعی باغملک از ابتدای فعالیت تاکنون خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، عبدالله ایزدپناه، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان خوزستان با هدایت‌اله عبدی‌زاده، مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان درباره مسائل درمان در شهرستان باغملک به گفتگو پرداخت.

ایزدپناه هدف از این جلسه را رایزنی و هماهنگی جهت تسریع در احداث درمانگاه تامین‌اجتماعی در شهرستان باغملک و پیگیری شروع بکار نیروهای جدید بیان کرد.

عبدی زاده نیز در این جلسه با بیان اینکه سازمان تامین‌اجتماعی تصمیم به توسعه و راه‌اندازی مراکز درمانی در آن دسته از شهرستان‌هایی گرفته است که فاقد مرکز درمانی ملکی تامین‌اجتماعی هستند گفت: از مجموع شش مجوزی که سازمان جهت راه‌اندازی درمانگاه در استان به ما داد و با حمایت و پشتیبانی‌هایی که از سوی مدیران سازمان، استان و نماینده شهرستان صورت گرفت، درمانگاه باغملک اولین مرکزی بود که بصورت موقت از ۱۰ فروردین امسال به بهره‌برداری رسید.

وی به زمین‌های پیشنهادی جهت ساخت درمانگاه در باغملک اشاره کرد و گفت : زمین‌هایی معرفی شد که در حال بررسی و کارشناسی است به محض تایید مراحل دریافت و ساخت درمانگاه آغاز می‌شود .

مدیردرمان تامین‌اجتماعی خوزستان افزود: جهت تامین نیروی انسانی درمانگاه باغملک و چند مرکز دیگر، مهرماه سال جاری آزمون محلی برگزار کردیم، نتایج آزمون اعلام شد به امید خدا پس از طی مراحل مصاحبه ، گزینش و اداری شروع بکار خواهند کرد.

در درمانگاه تامین‌اجتماعی باغملک از ۱۰ فروردین سال جاری تاکنون بیش از ۱۶ هزار نفر ویزیت و از خدمات دارویی رایگان بهره‌مند شدند.

کد خبر: 66128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =