تصویب اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای پس از نیم قرن

«امیر میمنت‌آبادی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بعد از نیم قرن فعالیت این سازمان، تهیه و تدوین و تصویب شده و هم‌اکنون در شورای نگهبان است که بی‌شک با ابلاغ آن، تحول و تحرک ویژه‌ای در حوزه آموزشی کشور ایجاد می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، میمنت‌آبادی در آیین معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان با اشاره به اینکه نیاز جامعه امروز به نیروی کار ماهر است و در این راستا نهادینه کردن مهارت آموزی در جامعه مهم و ضروری است، بیان کرد: جامعه به دست‌های کارآمد و توانا نیاز دارد و باید این توانمندسازی در تمام رشته‌ها باشد و دست‌اندرکاران برای تحقق این مهم اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان افزود: بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در سفر نخست رییس جمهور برای تامین تجهیزات کارگاهی و کارهای عمرانی فنی و حرفه‌ای استان کردستان مصوب شده است و بی‌شک تخصیص آن، موجب رونق زیادی در بخش آموزش فنی استان می‌شود.

میمنت‌آبادی ادامه داد: اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان‌ها به ویژه کردستان در بخش آموزشی و مهارتی تحول‌آفرین می‌شود.

وی گفت: نیاز امروز اقشار مختلف مردم به مهارت مشهود است و بر همین مبنا، اولویت اصلی جامعه، مهارت‌آموزی است و همچنین توسعه مهارت‌آموزی بین مددجویان، زندان‌ها و نهادهای حمایتی، مسأله مهم دیگر است و رشته‌ها و کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای، متعلق به همه مردم برای بهره‌وری از تمام امکانات و تجهیزات این سازمان است.

کد خبر: 66175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =