اولویت شهرداری تکریم اندیشه است

مدیرکل سلامت شهرداری تهران در اختتامیه جشنواره کتاب معلولان ایران با اشاره به اولویت بخشی شهرداری به تفکر و اندیشه گفت: کتاب دریچه راهیابی به دنیای عقلانیت است و شهرداری در راستای ارج نهادن به شأن والای اندیشه، از دومین جشنواره کتاب معلولان ایران حمایت کرد و این مهم مایه مباهات ماست.

به گزارش آتیه‌آنلاین، حمید صاحب در آیین پایانی جشنواره کاما که امروز ( ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۲ ) در محل سالن قلم کتابخانه ملی برگزار شد با اشاره به فاخر بودن جشنواره کتاب معلولان و طرح پرسشی در زمینه نقل کتاب در تفکر و تعقل گفت: آیا مشکل بشر فقر اندیشه و فقر فکر وفقدان عقلانیت لازمه نیست؟ ما شاهد شمار زیادی از بزه‌ها در جامعه هستیم آیا این آسیب‌ها بر اساس تعقل شکل گرفته‌اند؟

صاحب ادامه داد: وسعت انسان به اندازه اندیشه اوست و کتاب دریچه و مجرایی به دنیای عقل و اندیشه ناب است. کتاب به انسان وسعت وجودی ارزانی می‌کند. به مجریان، انجمن‌ها و نویسندگانی که در برگزاری جشنواره‌هایی از جنس‌کاما مشارکت می‌کنند دست مریزاد می‌گوییم.

او با اشاره به مأموریت فراکالبدی شهرداری تهران، تأکید کرد: شهرداری نهادی نه تنها خدماتی در حوزه کالبدی، بلکه باید در حوزه روح شهر و شهروندی و فکر و اندیشه نیز خدمت رسان مردم باشد. این موضوع مهم پیشتر کمتر مورد توجه قرار می‌گرفت اما در مدیریت جدید شهرداری، تکریم اندیشه و مقدمات آن با اولویت‌بخشی به کتاب به منصه ظهور رسیده است.

اداره کل سلامت شهرداری تهران یکی از حامیان مالی دومین جشنواره کتاب معلولان ایران (کاما) بود که امروز ( ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲) آیین پایانی آن در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار شد.

کد خبر: 66193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =