وضعیت کدام مناطق تهران قرمز است؟

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی کشور گفت که با وجود بارش‌های خفیف در روز پنجشنبه، هفته آینده نیز پایداری جو و آلودگی‌ هوا ادامه خواهد داشت. این در حالی است که براساس اعلام شرکت کنترل آلودگی هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت با قرار گرفتن شاخص روی عدد 147 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

به گزارش آتیه آنلاین،رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی کشور گفت که با وجود بارش‌های خفیف در روز پنجشنبه، هفته آینده نیز پایداری جو و آلودگی‌ هوا ادامه خواهد داشت.

با فعالیت این سامانه بارشی، مقداری از پایداری جو و آلودگی‌هوا در روز پنجشنبه کاسته خواهد شد.

روزهای جمعه و هفته آینده باز هم جو پایدار است، اما روزهای یکشنبه و دوشنبه وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
کیفیت هوای تهران با قرار گرفتن شاخص روی عدد ۱۴۷ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و در این شرایط به کودکان، زنان باردار و بیماران قلبی و ریوی توصیه می‌شود از تردد در فضای باز خودداری کنند.

براساس این گزارش، ۱۳ منطقه اقدسیه منطقه (یک)، پونک، گلبرگ منطقه (هشت)، پیروزی منطقه (۱۳)، تربیت مدرس منطقه (۶)، ستاد بحران منطقه (۷)، شریف منطقه (۲)، شاد آباد منطقه (۱۸) و همچنین شهرداری مناطق ۲، چهار، ۱۱، ۱۹ و ۲۱ در وضعیت قرمز (آلوده برای همه افراد) قرار دارد.

در این شرایط به کودکان، زنان باردار و بیماران قلبی و ریوی توصیه می‌شود در فضای باز تردد نکنند و در صورت لزوم حتما از ماسک استفاده کنند.

کد خبر: 66197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =