تقدیر مدیرکل تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری از کارکنان حوزه مالی استان

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری و معاونان منابع بیمه‌ای و تعهدات، طی برگزاری نشستی در دفترامور مالی استان به‌مناسبت روز حسابدار، از کارکنان این حوزه در اداره کل تامین‌اجتماعی استان تقدیر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، عبدالله مختاری مدیرکل تامین‌اجتماعی استان در مراسم تقدیر از کارکنان عرصه حسابداری اداره کل ضمن قدردانی از تلاش‌های حسابداران سازمان در راستای تنظیم امورات مالی، بیان کرد: همکاران شاغل در واحد مالی علیرغم فراز و نشیب‌های کاری با در نظر گرفتن اصل امانت‌داری و تعهد حرفه‌ای، وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند و انجام صحیح امورات مالی و حسابداری به منزله پشتوانه قوی سازمان است.

وی افزود: اعتلا و ارتقای سازمان‌های مردم نهاد همچون سازمان تامین‌اجتماعی که نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش خدمات بیمه‌ای و درمانی خود دارد، در گرو پاسداشت سرمایه‌های انسانی آن است که نقش به سزایی در تحقق اهداف والای سازمانی ایفا می‌کند.

مختاری با بیان اینکه روز حسابدار پاسداری از رسالت‌های حرفه‌ای، قانونی و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی جامعه حسابداری است گفت: رشته حسابداری برای مدیریت و نظم بخشیدن به اطلاعات جمع‌آوری شده، تهیه گزارش‌های مالی، آنالیز، تجزیه و تحلیل گزارش‌ها، ارزیابی دارایی‌ها و بدهی‌ها و به طور کلی برای ثبت و رسیدگی به جریان‌های مالی پایه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: کارکنان و نیروی انسانی شایسته، بالاترین و با ارزش‌ترین سرمایه و بزرگ‌ترین دارایی هر سازمان محسوب می‌شود، اگر چه در هیچ ترازنامه و حساب سود و زیانی آورده نمی‌شود ولی نتیجه سود و زیان و کارایی یا عدم کارایی سازمان‌ها را رقم می‌زند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه، اصل مقوله شفاف سازی و تراز مالی را مورد تاکید قرار داد و گفت: اصولا بسیاری از امورات بر اساس پشتوانه مالی سازمان صورت می‌گیرد و حتی در برخی موارد نیازها به صورت ویژه پیگیری می‌شود که انتظار بر این است تا مقوله شفاف‌سازی و تراز مالی همچنان تداوم داشته باشد.

در پایان این نشست، مدیرکل ،معاونان و روسای ادارات و همزمان در سراسر شعب تابعه استان با اهدای گل از کارکنان عرصه امور مالی در اداره کل تقدیر به عمل آوردند.

کد خبر: 66225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =