ابلاغ مصوبه تغییر ساختار بیمارستان تامین‌اجتماعی حضرت اباالفضل العباس (ع) بیرجند

مدیر درمان تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی گفت: معاونت درمان سازمان تامین‌اجتماعی، مصوبه تغییر ساختار بیمارستان حضرت اباالفضل‌العباس (ع) بیرجند از هیات مدیره‌ای به ملکی را به استان ابلاغ کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان خراسان جنوبی، ابوالفضل سبحانی در جمع کارکنان بیمارستان حضرت اباالفضل العباس (ع) بیرجند با تشریح اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در راستای تحقق این امر مهم بیان کرد: با هم‌افزایی و همکاری مسئولان استان از جمله استانداری خراسان جنوبی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و همچنین مساعدت مسئولان ستاد مرکزی سازمان تامین‌اجتماعی، هیات امنای سازمان با تغییر ساختار این بیمارستان از هیات مدیره‌ای به ملکی موافقت کرد.

وی از همیاری و همکاری و صبر و شکیبایی مدیران و کارکنان بیمارستان که در طول سالیان اخیر با وجود مشکلات فراوان و تحمل کاستی‌ها و چالش‌های موجود از ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان دریغ نکردند تقدیر و تاکید کرد: باید تلاش کنیم با همکاری و کارگروهی بیشترین ظرفیت نیروی انسانی و امکانات درمانی را در استان حفظ کنیم تا روند این تحول به نحو احسن انجام شود.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی افزود: برای اجرای این مصوبه، کارگروه‌های مختلفی در سطح ستاد مرکزی سازمان و همچنین سطح استان تشکیل خواهد شد و مقرر شده است کلیه معوقات مالی بیمارستان از محل منابع داخلی سازمان پرداخت شود.

متین هاشمی، مدیرعامل بیمارستان حضرت اباالفضل العباس(ع) نیز از زحمات و تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیر درمان تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی در کسب این موفقیت بزرگ تقدیر و تشکرد کرد و آن را گام بزرگی در ارائه خدمات شایسته و درخور شان بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی بیان کرد.

کد خبر: 66271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =