تخصیص ۱۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض در ساخت مسکن مددجویان بهزیستی استان بوشهر

معاون بهزیستی استان بوشهر با بیان اینکه اکنون در قالب خود مالکی ساخت ۵۷۳ واحد مسکونی ویژه خانوارهای تحت پوشش آغاز شده است، گفت: از ۲۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض مصوب شده تاکنون ۱۱ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از تسنیم، علیرضا هوشیار یکی از مأموریت‌های مهم سازمان بهزیستی را اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی جامعه هدف دانست و گفت: در این راستا تسهیلات اعتباری از محل جز ۳ و ۴ تبصره ۱۸ مصوب و در سال جاری تاکنون ۳۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی افزود: تسهیلات یادشده به ۴۵۸ نفر که ۳۱۵ نفر آنان مربوط به معلولان است پرداخت و در سامانه رصد اشتغال ثبت شده است. در سال جاری تاکنون ۸۵ واحد مسکونی خود مالکی ساخته و واگذار شده است.

معاون بهزیستی استان بوشهر با بیان اینکه اکنون در قالب نهضت ملی مسکن ساخت ۵۷۳ واحد مسکونی ویژه خانوارهای تحت پوشش آغاز شده است گفت: این طرح‌ها در قالب خود مالکی با مشارکت مددجویان در دست اجرا است که ۵۵ واحد در مرحله پی‌کنی، ۳۹۹ واحد اسکلت‌بندی، ۱۸۷ واحد مسکن در مرحله نازک‌کاری است.

معاون مشارکت‌ها، اشتغال، مسکن و مراکز غیردولتی بهزیستی استان بوشهر با بیان اینکه ۷۰۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در مرحله تایید نهایی، افتتاح حساب و تخصیص پروژه است افزود: از این تعداد ۳۲۵ واحد مسکونی در حال تخصص پروژه و در مرحله انعقاد قرارداد است. در سال جاری ساخت ۱۹۵ پروژه مسکونی تامین اعتبار شده که حدود ۷۰ درصد آن متعلق به معلولان است.

هوشیار کمک بلاعوض سازمان بهزیستی در تهیه و ساخت مسکن مددجویان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: برای کمک به جامعه هدف در تامین مسکن امسال تاکنون معادل ۲۴ میلیارد تومان مستندات ارسالی و تایید شده از دبیرخانه مسکن سازمان بهزیستی کشور و ۱۱ میلیارد تومان بلاعوض تخصیص و پرداخت شده است. برای هر خانوار دارای معلول ۱۸ سال به بالا و زن سرپرست خانواده ۱۰۰ میلیون تومان و برای خانواده‌های دارای دو معلول ۲۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض در ساخت مسکن پرداخت می‌شود.

کد خبر: 66337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =