دیدار مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان مازندران با مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان مازندران با پاسدار محمدعلی مهری‌ فیروزجایی، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان مازندران، رضا کاظمی‌نیا، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان به اتفاق جمعی از معاونان و روسای دوائر ستادی در روز دوشنبه ۲۰ آذر ماه ۱۴۰۲ با مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار محمدعلی مهری فیروزجایی، حضور کاظمی نیا را در راس درمان تامین‌اجتماعی به‌عنوان مدیر درمان ارزشمند برشمرد و بیان کرد: انشاالله با حضور و همدلی مدیران بسیجی و متعهد، عملکردی درخور مردم شریف و ولایتمدار استان داشته باشیم.

در ادامه کاظمی‌نیا گفت: تیم جدید مدیریت درمان مازندران از ابتدای سال ۱۴۰۱ با رویکرد بسیجی و انقلابی محور، با بهره‌گیری و کادرسازی از نیروهای متعهد و متخصص و...با ظرفیت مدیریتی استان و مراکز بیمارستانی و سرپایی، در راستای رسالت‌های ارزشمند این نهاد مقدس حرکت کرده و در بخش‌های مختلف کمی و کیفی درمان، با توجه به نظرسنجی‌های بی‌واسطه سازمانی، رضایت مردم شریف و ولایتمدار را در کارنامه کاری خود داشته است.

کد خبر: 66396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =