نشست هم‌اندیشی مدیران و کارکنان بیمارستان سقز با مدیر درمان تامین‌اجتماعی کردستان

به منظور آسیب‌شناسی مشکلات و ارائه راهکارهای پیشنهادی جهت پیشبرد اهداف سازمانی، نشست هم‌اندیشی مدیران و کارکنان بیمارستان سقز با مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان کردستان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان کردستان، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان در نشست هم‌اندیشی کارکنان و روسای واحدهای بیمارستان تامین‌اجتماعی سقز حضور یافت و ضمن شنیدن صحبت‌های رئیس بیمارستان و همکاران به بررسی ظرفیت‌ها و نیازهای توسعه منابع انسانی و خدمات درمانی بیمارستان سقز پرداخت.

شیرزاد قادرپوراقدم با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات جهادی همکاران با تاکید براهمیت موضوع حفظ و مدیریت حرفه‌ای منابع متعلق به بیمه‌شدگان گفت: باید مسائل و مشکلات موجود در حوزه درمان تامین‌اجتماعی آسیب‌شناسی، اولویت‌بندی و راهکارهای پیشنهادی با هم‌اندیشی و بهره‌مندی از نظرات کارشناسی در راستای پیشبرد اهداف سازمانی تدوین و بکار گرفته شود.

وی افزود: ما به عنوان امانتدار مردم باید بتوانیم منابع سازمان تامین‌اجتماعی که حق الناس است را در مسیر توسعه خدمت به ذی‌نفعان به کار بگیریم تا در نهایت خدمات مناسب و مطلوب به مردم و بیمه‌شدگان ارائه دهیم. در ادامه این جلسه مدیر درمان لوح‌های تقدیر کارمندان نمونه را به همکاران منتخب اهدا کرد.

کد خبر: 66502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =