برگزاری جلسه شورای منطقه‌ای مدیریت‌های درمان سازمان تامین‌اجتماعی منطقه پنج کشور

جلسه شورای منطقه‌ای مدیریت‌های درمان سازمان تامین‌اجتماعی منطقه پنج کشور با حضور معاون درمان سازمان و مدیران درمان تامین‌اجتماعی استان‌های لرستان، ایلام، کرمانشاه، همدان و خوزستان به میزبانی استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تامین‌اجتماعی، معاون درمان سازمان تامین‌اجتماعی در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: ماهیت حوزه درمان متفاوت از سایر حوزه‌هاست، ماهیت عملکردی وآنی بودن ارائه خدمات، درمان را از سایر بخش‌ها متفاوت ساخته‌است و از این رو عملکرد آن سریع زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد و گاها معایب این حوزه بزرگنمایی می‌شود.

مهدی اسلامی با تأکید بر هماهنگی و هم‌افزایی بخش‌های یک مجموعه برای ارائه بهترین عملکرد افزود: در یک مجموعه آنقدر هماهنگی باید وجود داشته باشد تا بتواند نیازهای درمان را در آنِ واحد برآورده کند تا اثربخشی خدمات و کسب رضایت ذینفعان را به همراه داشته باشد.

وی در ادامه جلسه به برخی از فعالیت‌ها و برنامه‌های آتی معاونت درمان سازمان تامین‌اجتماعی پرداخت و گفت: ارائه خدمات رایگان به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی دانشگاهی و دولتی در شهرهای فاقد مراکز ملکی و ارائه خدمات بدون فرانشیز به افراد بالای ۶۵ سال در مراجعه به مراکز درمانی دانشگاهی و دولتی را عملیاتی کردیم. همچنین اصلاحات اولیه درباره نظام پرداخت به همکاران حوزه درمان را انجام دادیم. به دنبال احیاء دفتر پرستاری در تشکیلات معاونت درمان هستیم. مسئله آموزش نیروی انسانی را باید به جدیت دنبال کنیم. تسهیل شرایط جذب متخصصان را در مراکز درمانی ملکی را نیز پیگیری می‌کنیم.

اسلامی پیش از حضور درجلسه شورای منطقه‌ای مدیریت‌های درمان منطقه پنج کشور در اهواز از بیمارستان تامین‌اجتماعی دزفول بازدید کرد و در گفتگو با مراجعان و کادر درمانی این مرکز به بررسی عملکرد و مسائل آن پرداخت.

وی همچنین در جلسه با معاون استاندار خوزستان و فرماندار دزفول بر ارائه خدمات مناسب و شایسته به بیمه‌شدگان این استان تأکید کرد.

کد خبر: 66587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =