بازدید رئیس تامین‌اجتماعی شعبه صحنه از کارگاه‌های شیفت عصر حوزه منطقه دینور

در راستای توسعه تعامل و گفتمان‌سازی با شرکای اجتماعی، رئیس تامین‌اجتماعی شعبه صحنه از کارگاه‌های شیفت عصر حوزه منطقه دینور بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی تامین‌اجتماعی شعبه صحنه، عینعلی امیدی رییس تامین‌اجتماعی شعبه صحنه به همراه کیوان ملکی، مسئول بازرسی کارگاهی، از کارگاه‌های کوره آجرپزی، مرغداری، گلخانه‌های خارج از فصل، شن و ماسه و ....منطقه دینور بازدید کردند.

در این دیدار امیدی با بیان اینکه هدف اصلی بازدید از این کارگاه‌ها، مشاوره حضوری کارگاهی و توسعه تعامل با شرکای اجتماعی سازمان تامین‌اجتماعی است گفت: سازمان تامین‌اجتماعی همواره در کنار کارفرمایان و کارگران بوده و از هیچ کوششی برای به حداقل رساندن مشکلات آنان دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: تسهیل در پرداخت بدهی معوق کارفرمایان و حمایت از نیروی کار یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان تامین‌اجتماعی است و به منظور ارائه خدمات غیر حضوری و در راستای تسهیل در انجام امور و با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه دینور و عدم دسترسی آسان مخاطبان به شعبه، درگاه خدمات غیرحضوری سازمان تامین‌اجتماعی به آدرس www.es.tamin.ir بستری مناسب جهت بهره‌مندی این عزیزان از خدمات متنوع آن است و شرکای اجتماعی می‌توانند بدون نیاز به حضور در شعبه امور جاری خود را انجام دهند.

کد خبر: 66593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =