انتصاب سرپرست جدید بیمارستان تامین‌اجتماعی دکتر غرضی اصفهان

مراسم تودیع و معارفه سرپرست بیمارستان دکتر غرضی با حضور مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان، معاونان، روسا و کارشناسان ستاد مدیریت درمان و حضور مسئولان و کارکنان این بیمارستان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان، محمد رجالی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات "فکار" در دوران تصدی ریاست بیمارستان دکتر غرضی گفت: فعالیت‌ها و عملکرد شایسته وی و کارکنان سختکوش و پرتلاش بیمارستان غرضی بر هیچ کس پوشیده نیست و ما نیز از زحمات وی و تمامی همکاران تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به عملکرد رو به جلو سرپرست سابق بیمارستان دکتر غرضی گفت: تلاش بی‌وقفه دکتر فکار و تیم اجرایی باعث شد بیمارستان غرضی در بین بیمارستان‌های هم ردیف در رتبه اول کشوری قرار گیرد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی اصفهان بیان کرد: در حوزه سرپایی در ۱۸ ماه اخیر تعداد ویزیت سرپایی از ۸ میلیون به ۱۰ میلیون نفر رسیده است ولی متقاضیان حدود ۲۵ میلیون نفر هستند. در حوزه بستری تلاش می‌کنیم هزینه بیمه‌شدگان کاهش یابد به این صورت که اعمال جراحی از اواخر سال ۱۴۰۰ تا الان میانگین از ۳۷ عمل جراحی در استان به ۴۸ عمل جراحی رسیده‌ایم و ۱۱ هزار عمل اضافه شده که این رقم حدود ۲۰% اعمال جراحی استان است.

وی افزود: اراده ، پشتکار و شجاعت حمید رضا گلکار دراجرای مسائل باعث شد وی را برای این سمت انتخاب کنم زیرا اراده قوی باعث حل مشکلات و ایجاد اطمینان برای بیمه‌شدگان خواهد شد.

فکار هم ضمن گزارش عملکرد خود درمدت تصدی این مسئولیت گفت: به سهم خود از مدیر درمان، معاونان، مسئولان ادارات و کارشناسان ستاد استان و مسئولان سایر مراکز تابعه تامین‌اجتماعی بابت کلیه زحمات و حمایت‌های بی دریغشان در طی دوران مسئولیتم کمال تشکر و امتنان را دارم.

وی افزود: از مدیران وگروه‌های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی نیز که در پیمودن این مسیر دشوار یاریم کردند سپاسگزارم حضور در جمع سختکوش، باانگیزه، پرنشاط و متعهد پزشکان، مدیران، پرسنل واحدهای درمان، پرسنل واحدهای پاراکلینیک و پیراپزشکی و پرسنل واحدهای پشتیبانی برایم افتخاری بود که در زندگی خود به آن مباهات می‌ورزم.

گلکار سرپرست جدید بیمارستان دکتر غرضی اصفهان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اعتماد مدیر درمان در انتخاب خود به‌عنوان سرپرست بیمارستان و تشکر از زحمات فکار گفت: با همه همکاران برای افزایش ارتقاء سطح خدمات درمانی و ارائه با کیفیت‌تر خدمات به بیمه‌شدگان سازمان و سایر مراجعه‌کنندگان تلاش مضاعف خواهیم داشت.

در پایان این مراسم مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان، حکم سرپرستی بیمارستان دکتر غرضی را به حمیدرضا گلکار اعطا کرد.

کد خبر: 66724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =