پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال به مستمری‌بگیران بروجردی

رئیس تامین‌اجتماعی بروجرد گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، یک هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال مستمری توسط این نهاد بیمه‌ای به افراد تحت پوشش در شهرستان پرداخت شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، قدرت سعادتی با بیان اینکه ۴۷ هزار نفر بیمه شده در شهرستان بروجرد وجود دارد که ۱۳ هزار و ۲۹۸ نفر آن شرایط خاص است گفت: در ۹ ماهه امسال تعداد برقراری بیمه بیکاری ۲۱۵ مورد بوده است. همچنین ۲۱ هزار و ۶۹۲ نفر مستمری‌بگیران تحت پوشش بیمه تامین‌اجتماعی هستند.

وی افزود: یک هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال مستمری توسط این نهاد بیمه‌ای به افراد تحت پوشش در شهرستان از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه پرداخت شد.

رئیس تامین‌اجتماعی بروجرد بیان کرد: در ۹ ماهه امسال ۹۹۱ پرونده در کمیته مشاغل سخت و زیان‌آور بررسی شده و برای بررسی این پرونده‌ها ۱۲۳ جلسه برگزار شد. همچنین از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه چهار هزار و ۵۰۰ مورد بررسی کارگاهی جهت ثبت‌نام بیمه‌شده‌ها و بازرسی کارگاه‌های سطح شهر انجام شده است.

وی ادامه داد: سه هزار و ۸۱۱ حکم صادر شده که این احکام شامل ۲ هزار و ۸۹۱ بازنشستگی، ۷۱ مورد از کارافتادگی و ۸۴۹ مورد حکم مستمری برای خانواده بازماندگان افراد تحت پوشش بود.

سعادتی با بیان اینکه ۲۵۰ میلیارد ریال در ۹ ماهه امسال بیمه بیکاری پرداخت شده است، افزود: تاکنون مبلغ ۲۷۰ میلیارد ریال غرامت دستمزد ایام بارداری و ۲۲۰ میلیارد ریال هزینه آروتز و پروتز پرداخت شد.

وی افزود: سندهای پرداخت غرامت دستمزد یک هزار و ۴۴۶ مورد و اسناد مربوط به هزینه‌های آروتز و پروتز نیز ۲ هزار و ۸۶۱ مورد بوده است.

رئیس بیمه تامین‌اجتماعی بروجرد اضافه کرد: انعقاد قرارداد بیمه دانشجویان و زنان خانه‌دار یک هزار و ۳۰۰ مورد و برقراری بیمه حرف مشاغل آزاد نیز هزار و ۱۴۴ مورد در سال جاری صورت گرفته است.

کد خبر: 66751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =