بازدید مدیرکل تامین‌اجتماعی هرمزگان از شعب و کارگزاری‌های مرکز استان

با فعال بودن تمامی شعب و کارگزاری‌های تامین‌اجتماعی هرمزگان در روز پنجشنبه سی‌ام آذرماه، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان از شعب و کارگزاری‌های مرکز استان بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی هرمزگان، عباس اکبری در این بازدیدها روند ارائه خدمت به کارفرمایان و بیمه‌پردازان را مورد بررسی قرار داد و در این باره گفت: کارفرمایان و بیمه‌پردازان از شرکای اصلی سازمان تأمین‌اجتماعی هستند و تلاش این سازمان نیز ارائه خدمات مناسب به آنهاست.

وی افزود: مصادف شدن روز پایانی آذر ماه سال جاری با روز پنج‌شنبه که در استان تعطیل است باعث شد جهت جلوگیری از بروز مشکل برای کارفرمایان در ارائه لیست بیمه و پرداخت حق بیمه، ارائه خدمت به این بخش از جامعه در شعب و کارگزاری‌ها صورت پذیرد.

مدیرکل تامین‌اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر بخش زیادی از خدمات سازمان تامین‌اجتماعی به صورت غیرحضوری به جامعه هدف ارائه می‌شود گفت: اکنون با غیرحضوری شدن این خدمات، شاهد کاهش مراجعه به شعب و کارگزاری‌های تامین‌اجتماعی در استان هستیم اما به منظور جلوگیری از بروز مشکل برای جامعه هدف در روز سی آذر ماه که مصادف با روز پنج‌شنبه و تعطیلی در استان بود، شعب و کارگزاری‌های تامین‌اجتماعی در سراسر استان باز بوده و به مراجعه‌کنندگان ارائه خدمات کردند.

در این بازدیدها مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از تلاش کارکنان سازمان که همواره موجب جلب رضایت مخاطبان و جامعه هدف در استان شده‌اند، قدردانی کرد.

عباس اکبری از شعب سه‌گانه شهر بندرعباس و شعبه شهید رجایی و کارگزاری‌های ۲۷۷، ۳۰۸ و ۳۴۰ بندرعباس بازدید کرد.

کد خبر: 66767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =