پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان تعهدات بلندمدت تامین‌اجتماعی گیلان در سال‌جاری

مدیرکل تامین‌اجتماعی گیلان با اشاره به اعمال تغییرات کسورات بیمه تکمیلی بر اساس نرخ قرارداد جدید، از پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان تعهدات بلندمدت در سال‌جاری در استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان، کیوان مرتضوی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۸۵ هزار نفر مستمری‌بگیر در سطح استان از تعهدات بلندمدت برخوردار هستند گفت: رقم پرداختی به این گروه که در سال ۱۴۰۱ ماهانه حدود هزار میلیارد تومان بود در ابتدای سالجاری و پس از اعمال افزایش مربوطه به حدود ۱۳۵۰ میلیارد تومان رسید.

وی افزود: با توجه به افزایش ماهانه جمعیت مستمری‌بگیران با پیوستن افراد جدید به این جرگه، رقم مذکور به طور متوسط در هر ماه ۵ میلیارد تومان نسبت به ماه قبل افزایش داشته و لیست تهیه شده برای پرداخت مستمری آذرماه نیز از ۱۴۰۰ میلیارد تومان گذشت.

مدیرکل تامین‌اجتماعی گیلان همچنین بیان کرد: نزدیک به یک هزار میلیارد تومان از این رقم مربوط به مستمری بازنشستگی و بقیه ازکارافتادگی و مستمری بازماندگان است.

مرتضوی با اشاره به اینکه رقم قرارداد جدید بیمه تکمیلی مستمری‌بگیران افزایش داشته گفت: بر این اساس میزان کسورات سهم مستمری‌بگیر نیز نسبت به ماه‌های قبل بیشتر شده و تغییرات جزئی بابت کاهش میزان مستمری در دریافتی ماه آذر از این بابت بوده است.

تامین اجتماعی گیلان در ۹ ماهه لغایت آبان ماه امسال ۱۲ هزار میلیارد تومان انواع مستمری پرداخت کرده است .

کد خبر: 66793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =