بازدید نظارتی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان از شعبه ارزوئیه

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان با سفر به شهر ارزوئیه و دیدار با کارکنان شعبه از نزدیک روند ارائه خدمت به مردم این منطقه را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمان، محمود شیخ شعاعی در دیدار خود با رئیس و کارکنان تامین‌اجتماعی شهر ارزوئیه دغدغه بزرگ سازمان را منابع و مصارف آن بیان کرد و گفت: در سال گذشته و سال جاری با همت همکاران‌مان در استان توانستیم این مشکل را رفع و در بین رتبه‌های برتر کشور قرار گیریم و امروزه این همت و همراهی در سراسر کشور باعث آن شده تا تمامی تعهدات سنگین این سازمان که ماهانه حدود ۴۷۰ هزار میلیارد ریال است، بدون دریافت وام و به موقع به جامعه هدف خود پرداخت شود.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان در این نشست بر لزوم رعایت اصل عدالت در بازرسی‌ها و همچنین رعایت حقوق شهروندی تاکید کرد و افزود: آموزش نیروی انسانی و وارد شدن همه همکاران به عرصه یادگیری سایر علوم و قوانین سازمانی از واجبات کار در سازمان است.

وی اشاره‌ای به آمار بیمه‌شدگان در مناطق جنوبی استان و گسترش فرهنگ بیمه‌ای در بین آحاد مردم داشت و بیان کرد: امروزه هر کجا این فرهنگ با ارزش جایگاهی خوبی داشته است به تبع آن امنیت اجتماعی بالایی در کنار آن شکل گرفته است.

در ادامه این سفر شیخ شعاعی با حجت الاسلام و المسلمین مصطفی کشاورز، امام جمعه شهر ارزوئیه دیدار کرد و خواستار همراهی ائمه جمعه و سایر مسئولان این شهر در راستای معرفی فرهنگ بیمه به عنوان یک اصل در جامعه و به‌ویژه در مناطق محروم و جنوبی استان شد و در این باره گفت: کارفرمایان بزرگ و حتی خیران می‌توانند در کمک به ایجاد شغل و بیمه کردن اقشار ضعیف آینده آنان را تامین کنند.

کد خبر: 66796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =