برگزاری نشست تعاملی و کارگاه آموزشی قوانین و مقررات تامین‌اجتماعی در شعبه جوانرود

در راستای توسعه تعامل و گفتمان‌سازی با شرکای اجتماعی، نشست تعاملی با حضور رییس تأمین‌اجتماعی شعبه جوانرود، رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان، رییس اداره فنی وحرفه‌ای و جمعی از مسئولان واحدهای شعبه برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی تامین‌اجتماعی شعبه جوانرود، سلیم نادری تبار، رییس تامین‌اجتماعی شعبه جوانرود در این نشست ضمن اشاره به لزوم برقراری ارتباط نظام‌مند با مخاطبان گفت: آشنایی مخاطبان سازمان تأمین‌اجتماعی با مفاهیم آن از موضوعات مهمی است که در دستور کار قرار گرفته و ترویج فرهنگ و مبانی تأمین‌اجتماعی نیازمند کارگروهی و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود است.

وی افزود: با توجه به‌ رویکرد تحولی سازمان تأمین‌اجتماعی در آگاهی‌بخشی شرکای اجتماعی از قوانین و مقررات و فراهم بودن بستر مناسب در این باره، آمادگی خود را جهت برگزاری دوره‌ای تخصصی یادگیری تأمین‌اجتماعی در محل دستگاه‌های اجرایی استان و سایر کارگاه‌های مشمول قانون تامین‌اجتماعی را اعلام می‌کنیم.

نادری تبار بیان کرد: سازمان تامین‌اجتماعی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نهادهای بیمه‌ای عزم خود را برای حل چالش‌ها و مشکلات جامعه هدف جزم کرده است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر: 66873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =