جذب ۱۰۰ درصدی سهم اعتبارات مشاغل خانگی شهرستان زاهدان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زاهدان از جذب کامل و ۱۰۰ درصدی سهم اعتبارات مشاغل خانگی سال ۱۴۰۲ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، امان الله شاقوزایی گفت: پس از ۴ ماه از زمان ابلاغ این میزان اعتبار، با راهبری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و پیگیری کمیته تخصصی اشتغال شهرستان زاهدان، اعتبار ابلاغی بطور کامل جذب شد.

وی با بیان اینکه تسهیلات سال ۱۴۰۲ مشاغل خانگی در این شهرستان به ۱۸۸ طرح با اولویت پشتیبان‌ها پرداخت شده است افزود: ۲۱۱ نفر از این محل، مشغول بکار شدند. بیشترین طرح‌های پرداخت شده مربوط به اداره‌های صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زاهدان هم‌چنین از صدور ۹۰۵ مجوز کسب و کار در این شهرستان از طریق سامانه ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی خبر داد و بیان کرد: افراد با داشتن این مجوز می‌توانند کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند.

شاقوزایی گفت: تلاش دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در جذب منابع مالی مشاغل خانگی قابل تقدیر است و این هم‌افزایی و هم‌گرایی باعث تسهیل کار مردم شد.

کد خبر: 66914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =