اجرای طرح ویزیت رایگان مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خراسان شمالی در روستای سرچشمه

مدیر درمان تامین‌اجتماعی خراسان شمالی از ویزیت رایگان ۲۰۰ بیمار روستای سرچشمه از توابع حصار گرمخان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خراسان شمالی، سعید صدرمنش درباره ویزیت رایگان بیماران در اردوهای جهادی بسیج جامعه پزشکی گفت: اردوهای جهادی با همکاری بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) جهت تامین داروی مورد نیاز، توسط تعدادی از پزشکان متخصص و پزشکان عمومی در مناطق محروم به ویژه روستاهای محروم برای مداوای بیماران کم بضاعت برگزار می‌شود.

وی افزود: این اردوی جهادی نیز به‌مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی و همچنین چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، در روستای سرچشمه شهرستان حصار گرمخان برگزار شد که در این اردوی یک‌ روزه حدودا ۲۰۰ نفر تحت ویزیت رایگان پزشکی قرار گرفتند.

مدیردرمان تامین‌اجتماعی خراسان شمالی بیان کرد: در این اردوی جهادی یک تیم پزشکی شامل سه متخصص اطفال، زنان و طب اورژانس، یک پزشک عمومی، یک ماما، یک دارویار و ۲ پرستار حضور داشتند.

صدرمنش افزود: اردوهای جهادی بسیج جامعه پزشکی معمولا در مناطق محروم و کم‌برخوردار برگزار می‌شود و بعد از ویزیت، داروهای مورد نیاز به بیماران داده می‌شود و در صورت داشتن بیماری خاص به مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی معرفی می‌شوند تا به‌طور کامل تحت درمان قرار گیرند.

روستای سرچشمه شهرستان حصارگرمخان دارای یک‌ خانه بهداشت است که اقدامات اولیه بهداشتی ساکنان روستا در آن انجام می‌شود و ۳۰ کیلومتر نیز از مرکز استان فاصله دارد.

کد خبر: 66995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =