حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در سامانه ارتباط مردم و دولت "سامد"

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) استان پاسخگوی تماس‌های جمعی از شهروندان، کارگران،کارفرمایان و تعاونگران استان بود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، صبح روز سه شنبه محمد امین بابایی در قرارگاه سامد استان حاضر و به تماس‌های مردمی به صورت برخط پاسخ داد.

وی در همین رابطه گفت: سامانه سامد، سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان است که از طریق این سامانه، مردم می‌توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری پاسخگوی سوالات، مشکلات و خواسته‌های خود از مسئولان باشند.

در این برنامه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، با دریافت تماس‌های مردمی در حوزه کاری این اداره کل از جمله روابط کار، سخت و زیان آور، اشتغال، تعاون،یارانه ها و ... و ارائه مشاوره‌های لازم، دستورات مقتضی را برای رسیدگی به آنها صادر کرد.

سامانه ارتباطات مردمی استان خراسان رضوی با شماره تماس ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات و شکایات مردمی در رابطه با دستگاه‌های اجرایی در هر کجای کشور است و تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک هدف اصلی دنبال کرده و مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت دوره‌ای با حضور در این مرکز به صورت تلفنی درخواست‌های مردمی را پاسخ می‌دهند.

کد خبر: 67010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =