اخذ رتبه عالی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در تحقق برنامه عملیاتی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از اخذ رتبه یک حوزه تعاون اداره کل استان در سطح کشور در تحقق برنامه عملیاتی ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی، غلامرضا اشرفی گفت: بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها و رتبه‌بندی بر اساس میزان تحقق عملکرد ۹ ماهه، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در بخش تعاون موفق به اخذ رتبه اول از سوی سرپرست معاونت امور تعاون وزارت متبوع شد.

وی کسب این دستاورد و سایر موفقیت‌های اداره کل در سطح ملی و استانی را ماحصل تلاش، تعهد، پیگیری و تخصص همکاران حوزه تعاون در سطح استان دانست و خواستار حفظ و ارتقاء این جایگاه با همت و تلاش مضاعف شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از برگزاری ۹ هزار و ۶۳۲ نفرساعت آموزش حضوری و مجازی ویژه تعاونگران استان از ابتدای سال خبر داد و افزود: اطلاع‌رسانی و بهره‌برداری از سامانه هوشمند بخش تعاون، انعقاد قرارداد با اتاق تعاون استان برای برگزاری دوره‌های حضوری در ۳ ماهه سوم سال جاری از اقدامات حوزه تعاون است.

اشرفی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای آموزش و توانمندسازی تعاونی‌ها در سال جاری خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت جایگاه آموزش و استفاده از ظرفیت فعالان همه بخش‌ها، مراکز و نهادهای آموزشی تعاون در صدد هستیم با آموزش به سمت توسعه و توانمند سازی بخش تعاون گام برداریم.

کد خبر: 67011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =