افتتاح نمایشگاه ساماندهی مشاغل و فعالیت‌های اقتصادی زنان کارآفرین درپاکدشت

نمایشگاه کارآفرینی زنان شهرستان پاکدشت در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با حضور جمعی از زنان کارآفرین رونمایی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، نمایشگاه کارآفرینی زنان شهرستان پاکدشت عصر سه‌شنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه، فاضل کارخانه، فرماندار و مسئولان شهری در مصلی مصلی بزرگ امام‌ خمینی(ره) شهرستان پاکدشت افتتاح شد.

فاضل کارخانه فرماندار شهرستان پاکدشت در حاشیه این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه که در حوزه مشاغل خانگی و زنان افتتاح شده است شامل ۳۷ غرفه است و از ۱۲ تا ۱۸ دی ماه و در راستای حمایت از تولیدات مشاغل خانگی و مشاغل زنان کارآفرین برپاست.

فرماندار شهرستان پاکدشت با برشمردن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان تاکید کرد: شهرستان پاکدشت در حوزه کارآفرینی زنان سرآمد شناخته می‌شود و مشاغلی که در غرفه‌های نمایشگاه برپاست حاصل زحمات زنان کارآفرین است.

وی ادامه داد: مشاغل خانگی و مشاغل زنان بیشتر در عرصه اقتصاد مقاومتی نمود دارد و این زنان کارآفرین نیاز به حمایت و تسهیلات دارند که مقرر شده است از محل تسهیلاتی که در شهرستان موجود است و تا جایی که توان حمایت داریم از زنان شاغل حمایت کنیم.

کارخانه بیان کرد: مجموعه‌های مختلف هلال احمر، جامعه مهدویت در این نمایشگاه حاضرند و همچنین غرفه‌های حجاب اسلامی و صنایع دستی از غرفه‌های شاخص این نمایشگاه بود.

شهرستان پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.

کد خبر: 67031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =