دیدار مدیر درمان تامین‌اجتماعی مازندران با رئیس و اعضای هیأت مدیره کانون بازنشستگان گلوگاه

مدیر درمان و مدیرکل تامین‌اجتماعی استان مازندران با رئیس و اعضای هیأت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران شهرستان گلوگاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان مازندران، رضا کاظمی نیا، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان، حسن فلاح، مدیرکل بیمه استان به‌همراه جمعی از همکاران ستادی و همکاران شعب بیمه شهرستان گلوگاه با محمدتقی محمودی، رئیس و اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران شهرستان گلوگاه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمی، محمودی، ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی کاظمی نیا و تیم مدیریتی درمان استان، درباره پیگیری هرچه زودتر جهت معرفی زمین مناسب به سازمان مرکزی برای ساخت درمانگاه در این شهرستان صحبت کرد.

کاظمی نیا ضمن تشکر از استقبال گرم اعضای کانون شهرستان گلوگاه گفت: این مدیریت از ابتدای امر، همواره مکاتبات و پیگیری‌های ویژه‌ای درباره ساخت درمانگاه داشته است و حضور تیم مدیریت درمان و بیمه‌ای استان در این سفر شهرستانی در جهت بازدید زمین‌های پیشنهادی و پیگیری انتخاب زمین جهت ساخت درمانگاه با شرایط مشخص شده سازمان بوده، تا هرچه زودتر دغدغه مهم درمانی مردم ولایتمدار این شهرستان برطرف شود.

بعد از جلسه فوق، تیم اعزامی به همراه مسئولان شهرستانی از زمین‌های پیشنهادی بازدید به‌عمل آوردند.

کد خبر: 67037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =