ارائه بیش از هزار خدمت جهادی در دومین جشنواره زنان، سلامت خانواده در کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در دومین دوره جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه در کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه، به بیش از هزار نفر از زنان محله‌های حاشیه‌نشین خدمت جهادی ارائه شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، مختار احمدی در مراسم اختتامیه دومین جشنواره جهادی زنان، سلام خانواده و تعالی جامعه و در جمع مراجعان و متصدیان برگزاری میز خدمت گفت: وجود نازنین صدیقه کبری (س) نمونه کامل یک زن تاریخ‌ساز و تمدن‌ساز است، شخصیتی که هم در خانه مادری را به نحو احسن به انجام رساند و هم در مقام همسری توانست همسری ممتاز برای مولی الموحدین باشد.

وی افزود: امروزه زنان با مدیریت صحیح امور خانواده و حضور مجاهدانه در مدیریت اقتصاد بر جامعه می‌توانند یک جهاد مومنانه و موحدانه را برای خودشان رقم بزند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به جشنواره جهادی که به مدت سه روز در دو نقطه از شهر کرمانشاه و همزمان در شهرستان‌های تابعه استان با حضور مشاوران امور زنان دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت در استان برگزار شد، گفت: خدمات مشاوره‌ای از جمله مشاوره‌های کاریابی، مشاور شغلی، روابط کار تعاون، مشاغل خانگی، مهارت آموزی، روانشناسی و مددکاری با استقرار اورژانس اجتماعی به صورت میز خدمت جهادی ارائه شد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره مشاور درباره پوشش بیمه زنان خانه‌دار با عنوان «پویش هدیه به همسر» نیز انجام می‌شود، افزود: میز خدمت با امکان ارائه خدمت جهت پوشش بیمه‌ای دختران دانشجو«پویش هدیه به دختران» و میز خدمت با امکان ارائه خدمت جهت پوشش بیمه روستایی و عشایر نیز ارائه شد.

احمدی با اشاره به اینکه در این مدت سه روزه خدمات درمانی و غربالگری توسط تیم درمانی و غربالگری مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان ارائه شد، ادامه داد: همچنین کلاس‌های رایگان خیاطی، آشپزی، گل‌آرایی، عروسک‌سازی و دیگر برنامه‌های شاد و مفرح مناسب با اولویت زنان محله ارائه شد.

کد خبر: 67048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =