تقدیر مدیرکل تامین‌اجتماعی اصفهان از کارکنان حوزه گزینش و خدمات و پشتیبانی

در مراسمی با حضور مدیرکل تامین‌اجتماعی استان اصفهان از کارکنان ادارات گزینش و خدمات پشتیبانی به پاس زحمات و تلاش‌های آن‌ها تقدیر شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان اصفهان، در این مراسم مرتضی حاجی کاظمی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان، گزینش را از مهم‌ترین بخش‌های سازمان دانست و گفت: رسالت گزینش در انتخاب افراد متعهد و متخصص بسیار مهم است و انتخاب افراد اصلح با توجه به شرایط ویژه و ماموریت‌های مهم سازمان تامین‌اجتماعی که دستیابی به رفاه و عدالت اجتماعی است می‌تواند منجر به رشد وارتقای سازمان شود.

وی در ادامه با آرزوی توفیق برای همکاران این حوزه، از خدا خواست تا این عزیزان همواره بتوانند با انتخاب افراد شایسته ، زمینه رشد و تعالی بیشتر انقلاب اسلامی را در کشور رقم بزنند.

در این دیدار ابراهیم طبالی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت و مدیر هسته گزینش اداره کل استان نیز با قدردانی از این حرکت مسئولانه، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات هسته گزینش به حجم کاری کارکنان این بخش اشاره و از اهتمام و تلاش خوب کارکنان این اداره قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه که با حضور رئیس و کارکنان اداره خدمات و پشتیبانی اداره کل همراه بود مدیرکل استان با بیان اینکه توانمندی همکاران در این اداره ستودنی است، افزود: همدلی و همکاری پرسنل در این حوزه قابل تقدیر است.

وی اقدامات مجموعه اداره خدمات پشتیبانی را پر زحمت برشمرد و از تلاش‌های مهدی نوروزی، رئیس اداره خدمات پشتیبانی و همکاران خدوم این اداره با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

کد خبر: 67106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =