بهزیستی خراسان رضوی در صدر تحقق تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان

بهزیستی خراسان رضوی از میان دستگاه‌های اجرایی استان با تعهد ۲۳۶۰ شغل موفق شد در صدر جدول تحقق تعهد اشتغال استان قرار بگیرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، بر اساس داده‌های رسمی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی در ۹ ماه امسال (تا ١۲ دی‌ماه) معادل ۶۷ هزار و ۳١ نفر شغل را در سامانه رصد ثبت کرده‌اند که برابر ۹۰ درصد تعهد کل سال جاری است.

بر اساس مصوبات کارگروه اشتغال خراسان رضوی در ابتدای امسال مقرر شد؛ مجموع ۳۹ دستگاه متولی اشتغال‌زایی در این استان حداقل ۷۴ هزار شغل در سامانه رصد اشتغال کشور به ثبت برسانند. این میزان تعهد نسبت به سال گذشته که معادل ١١۰ هزار شغل بوده تنزل کرده است بااین‌حال بخش عمده دستگاه‌های متولی اشتغال‌زایی در این مدت عملکرد مثبتی داشته‌اند و نسبت به تعهد در نظر گرفته‌شده برای آن‌ها هنوز ۳ ماه مانده به انتهای سال ١۰۰ درصد تعهد خود را عملیاتی کرده‌اند.

از میان این دستگاه‌ها اداره کل بهزیستی استان با تعهد ۲۳۶۰ شغل موفق شده است بیش از ۴۳۰۰ شغل در سامانه رصد به ثبت برساند و معادل ۱۸۵ درصد تعهد خود را عملیاتی کند. بعد از این دستگاه بسیج سازندگی تعهد ۱۴۰ درصدی را عملیاتی کرده است. درمجموع ۱۰ دستگاه متولی اشتغال‌زایی از مجموع ۳۹ دستگاه بیش از ۱۰۰ درصد تعهد خود را عملیاتی کرده‌اند.

اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان که در برگیرنده اصناف استان هم هست حدود ۳۰ درصد تعهد اشتغال استان را به دوش می‌کشد که در این مدت از ۲۸ هزار تعهد شغلی بیش از ۲۳ هزار شغل معادل ۸۲ درصد تعهد خود را عملیاتی کرده و در سامانه رصد اشتغال کشوری به ثبت رسانده است.

کد خبر: 67135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =