بازدید مدیر درمان تامین‌اجتماعی گیلان از املاک تعرفه شده برای احداث مرکز درمانی در شهرستان شفت

مدیر درمان تامین‌اجتماعی گیلان به همراه کارشناس فنی مهندسی سازمان تامین‌اجتماعی به منظور بررسی شرایط املاک تعرفه شده جهت احداث مرکز درمانی در شهرستان شفت، از املاک مورد نظر بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان، در این دیدار فرماندار شهرستان شفت با قدردانی از پیگیری‌های مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان جهت احداث درمانگاه در این شهر گفت: شهرستان شفت با وجود ۵۴ هزار جمعیت و برخورداری از منابع طبیعی، گردشگری و فرهنگی بسیار زیاد که این منطقه را به یکی از مناطق توریست‌پذیر استان تبدیل کرده است اما جز ۳۱شهرستان کم‌برخوردار کشور محسوب می‌شود که نیازمند توجه و همت مسئولان نسبت به توسعه زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی به ویژه خدمات درمانی این شهرستان است.

مهدی نقدی گفت: با توجه به مسائل عنوان شده و تعداد بیش از ۲۲ هزار بیمه شده تامین‌اجتماعی این شهرستان انتظار بر این است مسئولان سازمان تامین‌اجتماعی نسبت به احداث یک مرکز درمانی مجهز اهتمام لازم را داشته باشند تا با احداث درمانگاه تامین‌اجتماعی در این شهرستان، مردم این منطقه که از شریف‌ترین و زحمتکش‌ترین مردم استان هستند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

حسین ابراهیمی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی گیلان با بیان اینکه برنامه‌های مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان در جهت توسعه خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان است ابراز امیدواری کرد: به یاری خدا و با نگاه مثبت و طرح‌های توسعه‌ای که مدیران سازمان جهت ارتقا درمان و سلامت بیمه‌شدگان در دست اجرا دارند و همچنین همت همه مسئولان و نهادهای ذیربط در استان، در آینده نزدیک با احداث مراکز درمانی در شهرستان‌های فاقد درمانگاه از جمله صومعه سرا، شفت، رضوانشهر و... بتوانیم گام‌های مثبتی در ارتقا درمان و خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان برداریم.

کد خبر: 67170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =