افزایش سه برابری فرصت شغلی تعاونی‌های جدید در خراسان جنوبی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه با تشکیل تعاونی‌های جدید در ۹ ماه گذشته هزار و ۷۵۰ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شد، گفت: در مدت مشابه پارسال ۴۹۵ فرصت شغلی جدید با تشکیل تعاونی‌ها در استان ایجاد شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی، غلامرضا اشرفی از افزایش ۳۷.۵ درصدی تشکیل تعاونی‌های جدید در ۹ ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: در این مدت ۴۴ تعاونی جدید در استان تشکیل شده که این تعداد در مدت مشابه پارسال ۳۳ تعاونی بوده است.

وی افزود: در سال جاری این تعداد تعاونی در گرایش‌های مسکن، کشاورزی، معدنی، مشاغل خانگی، صنعتی، حمل و نقل و تعاونی‌های روستایی روستا تعاون و پیشرفت آبادانی دراستان ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی تعداد کل تعاونی‌های فعال استان را هزار و ۱۲۱ تعاونی اعلام کرد و ادامه داد: از میان تعاونی‌های جدید سال جاری درقالب تفاهم‌نامه بنیاد علوی ۴ تعاونی پیشرفت آبادانی و ۷ تعاونی روستا تعاون در قالب تفاهم‌نامه روستا تعاون در استان در زمینه فعالیت‌های روستایی تشکیل شده است.

اشرفی گفت: تعاونی‌ها می توانند نقش مهمی را در ایجاد اشتغال پایدار بهبود و توسعه اقتصادی استان و کشور ایفا کنند.

کد خبر: 67189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =