راه‌اندازی بازارچه عرضه تولیدات خانگی در مناطق هشتگانه قم

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم از راه‌اندازی مراکز ثابت و بازارچه‌های عرضه تولیدات خانگی و اشتغال زنان در مناطق هشتگانه قم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، نرجس نیازمند با اشاره به اقدام‌های انجام شده در حوزه آسیب‌های اجتماعی و اشتغال زنان، گفت: مرکز ثابت فروش ثابت محصولات و تولیدات خانگی در منطقه یک شهرداری قم راه‌اندازی و در شهرک پردیسان و منطقه نیروگاه نیز سه مرکز شناسایی شده که به‌زودی این مراکز و بازارچه‌های موقت راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: شهرک پردیسان در منطقه هشتم شهرداری قم و در جنوب غربی این شهر قم واقع‌ شده‌است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم استقبال مطلوب مردم از بازارچه و مراکز ثابت فروش محصولات و تولیدات خانگی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: همچنین در صورتی‌که ائمه جماعات قم نسبت به راه‌اندازی بازارچه محلی در فضای مساجد اعلام آمادگی کنند شهرداری موظف به ایجاد زیرساخت‌های لازم است.

نیازمند در ادامه با اشاره به برنامه بلندمدت شورای اسلامی شهر قم در توسعه بوستان‌های ویژه زنان، گفت: مصوبه احداث یک سایت چند هکتاری ویژه زنان به تصویب شورا رسیده و شهرداری موظف است امر جانمایی و احداث آن را سریع‌تر آغاز کند.

کد خبر: 67202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =