مراجعه بیش از ۸۶ هزار نفر به مراکز درمانی تامین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی ۹ ماهه امسال ۸۶ هزار و ۵۳۶ نفر به مراکز درمانی تامین‌اجتماعی این استان مراجعه کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، یونس محمودیان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۳ هزار و ۴۴۷ نفر از خدمات حفاظت مالی سازمان تامین‌اجتماعی استفاده کرده‌اند گفت: در شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران که سازمان در آنها فاقد مرکز بستری ملکی است، هزینه کلیه بیماران بستری در مراکز دانشگاهی به صورت ۱۰۰ درصد از طرف سازمان تامین‌اجتماعی پرداخت خواهد شد و در مرکز استان با توجه به وجود مراکز ملکی بستری، هزینه بیماران بالای ۶۵ سال در صورت بستری در مراکز دانشگاهی کامل پرداخت می‌شود.

وی افزود: طی ۹ ماه امسال در بخش‌های بستری بیمارستان پنج هزار و ۶۷۶ نفر، در بخش‌های اورژانس دو هزار و ۶۷۰ نفر، در بخش درمانگاه‌های سرپایی ۷۳ هزار و ۹۰۵ ویزیت پزشک عمومی و در بخش زایشگاه چهار هزار و ۲۸۵ نفر از خدمات سازمان تامین‌اجتماعی استفاده کرده‌اند.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در شهرهایی که مرکز ملکی نداریم، طبق قرارداد سازمان تامین‌اجتماعی با دانشگاه علوم پزشکی، هزینه بیماران بستری به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود و در بخش سرپایی از طریق درمان غیرمستقیم و خرید خدمت از مراکز طرف قرارداد به بیمه‌شدگان خدمت ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: طرح توسعه‌ بیمارستان شهدای گمنام یاسوج و همین طور شبانه‌روزی شدن پلی‌کلینیک تخصصی گچساران از مهم‌ترین اقدامات سازمان تامین‌اجتماعی است.

کد خبر: 67204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =