تقدیر مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین از زنان دارای سه فرزند و بالاتر

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین به مناسبت تولد حضرت فاطمه الزهراء (س) طی مراسمی از زنان دارای سه فرزند و بالاتر تقدیر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان قزوین، حمید کوزه‌گرها در جشن میلاد حضرت فاطمه الزهراء (س) پیروی از سیره بزرگ بانوی اسلام را وظیفه فرد فرد همکاران در ارائه خدمت به جامعه ۶۷ درصدی تحت پوشش استان صنعتی قزوین برشمرد و گفت: خدمت خالصانه و صادقانه به ویژه به آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه ضرورتی انکارناپذیر است و امید است در این مسیر بتوانیم رضایت باریتعالی و جمعیت حداکثری مخاطبین خود را فراهم کنیم.

وی در این جشن میلاد فرخنده از پنج نفر از زنان شاغل دارای سه فرزند ( خانم‌ها صدقیانی، آتشگر، باقری، صحتی و مهر علیان) با اهدای هدیه‌ای نقدی قدردانی و از فرزندان حاضر در جشن میلاد نیز با اهدای هدیه‌ای به‌رسم یادبود تقدیر کرد.

قبل از برپائی جشن میلاد، نشست تخصصی تمامی زنان شاغل با مدیریت استان با هدف بیان مسائل و موضوعات فیمابین زنان و سازمان با مضامین کاهش ساعات کاری، کاهش ساعات اضافه کاری با توجه به نقش مادر و همسری آنان، اهتمام افزونتر به سلامت روحی و جسمی زنان شاغل، اختصاص مزایای رفاهی و امتیاز مربوط به فرزندآوری با عنایت به تشویق به اجرای قانون جوانی جمعیت مطرح و دستور تسریع در پیگیری موارد مطروحه توسط معاونان مربوطه از سوی مدیر کل استان صادر شد.

استان قزوین با ۱۱۳ نفر همکار زن در مجموع ۲۷ درصد از همکاران و با اختصاص ۱۷ درصد از مشاغل مدیریتی به آنان مشغول ارائه خدمت به جمعیت عظیم بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان استانی است.

کد خبر: 67212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =