معرفی کارفرمایان برتر مازندران توسط اداره کل تامین‌اجتماعی استان

طی مراسمی هشت کارفرمای برتر استان مازندران توسط اداره کل تامین اجتماعی استان معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی مازندران، در این مراسم که قاسم عزیززاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، علی بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، مدیران کل عضو شورای هماهنگی رفاه استان، تشکل‌های کارگری و کارفرمایی مازندران و مدیران استانی و شهرستان حضور داشتند هشت کارفرمای برتر استان توسط اداره کل تامین‌اجتماعی استان معرفی شدند.

حسن فلاح، مدیرکل تامین‌اجتماعی مازندران در ابتدای این همایش گزارشی از عملکرد این اداره کل در حمایت از کارفرمایان جهت تحقق رشد تولید مدنظر مقام معظم رهبری و به تبع آن افزایش اشتغال ارائه و فرآیند انتخاب کارفرمایان برتر و شاخص‌های ارزیابی این جشنواره را تشریح کرد.

عزیززاده گرجی، معاون سیاسی استانداری مازندران نیز با بیان اینکه کارفرمایان نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان ایفا می‌کنند از برگزاری چنین مراسمی در جهت حمایت و تشویق بخش خصوصی و به حرکت در آوردن چرخ تولید تقدیر و به برخی اقدامات استانداری در این باره اشاره کرد.

علی بابایی کارنامی نیز به برخی اقدامات حمایتی مجلس یازدهم از سازمان تامین‌اجتماعی اشاره و از کارفرمایانی که در شرایط موجود با سختی‌های فراوان سنگر تولید را حفظ کردند تقدیر کرد. در پایان مراسم از شرکت‌های گام الکتریک، صنایع فلزی مازند، دشت ناز، پاسارگاز، لوله و اتصالات وحید، پیشرو پلیمر طبرستان و توانبخشی الهام و تولیدی گازهای خانگی و صنعتی آهنگران با اهدای جوایزی تجلیل شد.

کد خبر: 67358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =