انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان با انجمن حمایت از بیماران دیابت کشور

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان گیلان در دیدار با رئیس و بنیانگذار انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابت کشور از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دو مجموعه خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان، حسین ابراهیمی، در دیدار با شکور امیدی، رئیس و بنیانگذار انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابت کشور اعلام کرد: با همکاری و مشارکت انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی، دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی متنوعی با موضوع دیابت برای کلیه پزشکان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان برگزار خواهیم کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: امروزه که مساله درمان و هزینه‌های آن به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مردم تبدیل شده است ارائه خدمات درمانی با کیفیت و کم‌هزینه به مردم از اهمیت بالایی برخوردار است، مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در چند ساله اخیر اقدامات و کارهای ارزنده ای در این راستا انجام داده است که بیانگر شایستگی و توانمندی این مجموعه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هفت مرکز درمانی تامین‌اجتماعی در سطح استان دارای کلینیک دیابت فعال است که به بیمه‌شدگان خدمات رایگان ارائه می دهد افزود: اولویت اصلی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان ارائه خدمات با کیفیت و راحت‌تر به مردم و بیمه‌شدگان است و در تلاش هستیم رضایت‌مندی هرچه بیشتر مراجعان و بیمه‌شدگان را کسب کنیم.

شکور امیدی، نیز با اشاره به اینکه دیابت یکی از بیمارهای مزمن و خطرناک است و برخی از مردم از مضررات آن آگاهی ندارند گفت: امیدواریم با برگزاری دوره آموزشی دیابت، تشخیص اولیه و به موقع بیماری در سطح پزشکان عمومی صورت پذیرد تا قبل از پیشرفت بیماری و نیاز مراجعه بیماران به پزشکان متخصص در جهت مهار و درمان دیابت گام برداریم.

کد خبر: 67366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =