به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی استان کردستان، با هدف پیگیری مطالبات و درخواستهای مردمی، میز خدمتی در مسجد جامع روستای شیروانه و مسجد جامع موچش با حضور استاندار،مدیر کل تامین اجتماعی کردستان و سایر مدیران کل دستگاه های اجرایی استان برپا شد.
در میز خدمت اداره کل تامین اجتماعی که با حضور مدیرکل، رئیس شعبه و تعدادی از کارشناسان تامین اجتماعی شهرستان کامیاران به منظور پاسخگویی به سوالات و حل مسائل و مشکلات مربوط به حوزه بیمهای به مخاطبان و نمازگزاران برپا شده بود به دغدغه ها و درخواستهای مراجعان رسیدگی شد.
مدیرکل تامیناجتماعی کردستان تسریع در خدمترسانی و ایجاد افزایش و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم را از مهمترین مزیتهای استقرار میز خدمت برشمرد و بیان کرد: میتوان با بهرهمندی از میزخدمت در کمترین زمان ممکن مطالبات به حق ارباب رجوع را پیگیری کرد.
صلاح قریشی ترویج فرهنگ پاسخگویی و سرعت بخشیدن به روند اجرایی امور در واحدهای تابعه را از مزیتهای میزخدمت دانست و افزود: برپایی میز خدمت در محل مصلاهای نماز جمعه فرصتی است تا مردم بیشتر با برنامهها و اقدامات بهعمل آمده از سوی سازمان تامیناجتماعی آشنا شوند.
در این میز خدمت علاوه بر رسیدگی به مسائل و مشکلات و مراجعان، با توزیع تراکتها و بروشورهای بیمه فراگیر خانواده ایرانی نسبت به مزایای این طرح اطلاعرسانی به عمل آمد.
نظر شما