نشست مشترک مدیرکل تامین‌اجتماعی خوزستان و مدیرکل راه و شهرسازی استان

مدیرکل تامین‌اجتماعی خوزستان در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به بحث و گفتگو درباره وصول حق بیمه‌های مربوط به پروژه‌های راه و شهرسازی و راهکارهای توسعه همکاری‌های فی ما بین پرداختند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان خوزستان، عبدالرضا روشنی، مدیرکل تامین‌اجتماعی خوزستان در دیدار با مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی استان به بحث و گفتگو درباره وصول حق بیمه پیمانکاران مربوط به پروژه‌های راه و شهرسازی، اعتراضات هیات‌های بدوی و تجدیدنظر در طرح‌های عمرانی و غیرعمرانی، تبصره الحاقی ماده ۳۸ و ماده ۵۰ قانون تامین‌اجتماعی و راهکارهای توسعه همکاری‌های فی ما بین پرداختند.

روشنی در ادامه تلاش و کوشش مدیران و کارکنان این سازمان با هدف تقویت منابع سازمان و کاهش هزینه‌های احتمالی را از ضروریات انکارناپذیر دانست و این مسأله را عامل آرامش و آسایش روحی و روانی نیمی از جمعیت کشور قلمداد کرد.

وی افزود: کلیه اهداف سازمان تامین‌اجتماعی در راستای کمک به رونق تولید و استمرار اشتغال و کار در استان برنامه‌ریزی می‌شود و ما همواره در کنار کارفرمایان، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران خواهیم بود.

کد خبر: 67376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =