بورس به مقاومت برخورد کرد و قرمز شد

روز دوشنبه «بیست و پنجم دی‌ماه» شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۲ هزار واحدی در محدوده دو میلیون و ۱۹۴ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش «آتیه آنلاین»، در سومین روز معاملاتی بازار سهام در هفته جاری شاخص کل بورس با کاهش ۲.۲۹۳ واحدی در محدوده دو میلیون و ۱۹۷ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هموزن نیز با افت ۱.۵۳۵ واحدی در محدوده ۷۶۷ هزار واحدی ایستاد.

همچنین امروز و در جریان داد و ستدهای بورس تهران، ۹ میلیارد ورقه سهم طی ۴۴۸ هزار نوبت معاملاتی به ارزش بیش از ۶.۷ هزار میلیارد تومان معامله شد و نمادهای پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، ایران خودرو، فولاد مبارکه اصفهان و گسترش نفت و گاز پارسیان بیشترین تاثیر منفی و نمادهای سرمایه‌گذاری امید، صنعتی و معدنی گل‌گهر، کشتیرانی جمهوری اسلامی و سرمایه‌گذاری غدیر بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص کل بورس داشتند.

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با کاهش ۷۹ واحدی در محدوده ۲۶ هزار واحدی قرار گرفت. در فرابورس نیز ۹.۳ میلیارد ورقه اوراق بهادار طی ۲۴۸ هزار نوبت معاملاتی به ارزش بیش از ۲۸ هزار میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت و نمادهای صبا فولاد خلیج فارس، صنایع مادیران، پویا زرکان آق دره، گروه انتخاب الکترونیک آرمان، ایران خودرو دیزل و پخش البرز بیشترین تاثیر منفی و نمادهای پلیمر آریاساسول، فولاد هرمزگان جنوب و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص فرابورس گذاشتند.

شاخص کل بورس بعد از چند روز بالاخره به محدوده دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی رسید که به نوعی مقاومت محسوب می‌شود، که با توجه به این موضوع، معاملات امروز نشان داد، حداقل برای نیمه اول فردا بازار پر عرضه‌ای خواهیم داشت، درصورتیکه طی معاملات فردا و روز چهارشنبه منفی‌ها خوب خریداری شود و ارزش معاملات همچنان در مسیر صعودی چند روز گذشته خود بماند می‌توان همچنان به رشد بورس امیدوار ماند.

کد خبر: 67395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =