انتخاب تأمین اجتماعی به عنوان سازمان برگزیده ترویج فرهنگ نماز

«احمد اسفندیاری» معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی با با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد ادای اول وقت نماز و تأکید ایشان بر برپایی نماز به‌صورت جماعت، گفت: از میان ۹۰ دستگاه اجرایی در کل کشور ۸ دستگاه برگزیده شدند که تأمین‌اجتماعی به‌عنوان یک سازمان اجتماعی خدمت‌رسان در این حوزه به عنوان سازمان برگزیده در امر ترویج فرهنگ نماز و فراهم آوردن بسترهای اقامه نماز در واحدهای تابعه معرفی شد.

به‌گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، اسفندیاری در نشست شورای اقامه نماز تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه خدمت به نماز و نمازگزار افتخار است و هر فرد مسلمان و هر مدیر انقلابی باید آن را وظیفه و مسئولیت خود بداند، بیان کرد: باید بستر اقامه نماز جماعت به بهترین صورت را در تمامی مراکز تابعه سازمان تأمین‌اجتماعی فراهم کنیم و امیدواریم رنگ و بوی نماز در رفتار و سلوک‌مان نیز نمود بیشتری پیدا کند.

او در این نشست که با حضور معاونان و جمعی از مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی و با حضور ویدئوکنفرانسی مدیران‌کل و مدیران درمان تأمین‌اجتماعی استان‌ها و اعضای شورای اقامه نماز واحدهای استانی این سازمان برگزار شد، افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی برای ترویج امور معنوی و دینی ارزش فراوانی قائل است و برنامه‌های مختلفی را در این زمینه و برای ارتقای فرهنگی و ترویج فرهنگ قرآن و نماز در سازمان در حال پیگیری دارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به معرفی سازمان تأمین‌اجتماعی به عنوان دستگاه برتر در سی‌امین اجلاس سراسری نماز که هفته گذشته در زنجان برگزار شد، افزود: این افتخار در سایه توجه به ادای این تکلیف الهی در مراکز تابعه این سازمان در ستاد و استان‌ها بدست آمده است.

اسفندیاری افزود: در آیات قرآن کریم چهار عمل نام برده شده است که بندگان خدا با اتکا به آنها عاقبت‌بخیر می‌شوند و این چهار عمل اقامه نماز، پرداخت زکات، امر به معروف و نهی از منکر معرفی شده است و این موضوع اهمیت برپایی نماز را نشان می‌دهد. خدا را شاکریم که در این دوره از مدیریت سازمان تأمین‌اجتماعی در دولت سیزدهم تلاش کردیم یک الگوی مدیریتی انقلابی و جهادی را معرفی کنیم و این سازمان توانسته است در عین حال که به مأموریت‌ها و وظایف تعیین شده خود می‌پردازد؛ از بحث‌های ارزشی و تکالیف دینی خود غافل نبوده است.

وی همچنین گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی به حمدالله در این دوره در همه حوزه‌های مأموریتی ازجمله در پرداخت بموقع مستمری بازنشستگان بدون استقراض از بانک موفق و در توسعه و عمق بخشی خدمات درمانی دستاوردهای ارزشمندی داشته و در کنار آن به موضوعات فرهنگی، دینی و ارزشی هم توجه ویژه‌ای صورت گرفته است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: در ارزیابی سال ۱۴۰۱ ستاد اقامه نماز کشور از واحدهای سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور، مدیریت‌های درمان تأمین‌اجتماعی استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان و گلستان و اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان خراسان جنوبی، عالی‌ترین امتیاز را کسب کردند.

در ادامه این نشست، مدیران کل و درمان تأمین‌اجتماعی استان‌هایی که در موضوع اقامه نماز بالاترین امتیاز را کسب کرده‌اند به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این حوزه پرداختند.

کد خبر: 67408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =