دیدار مدیرکل تامین‌اجتماعی خوزستان با کارشناسان بازرسی مدیریت عملکرد و ارتباطات مردمی استانداری

در راستای بررسی وضعیت پاسخگویی به درخواست‌ها در سامانه سامد و نحوه انجام ملاقات‌های مردمی، مدیرکل تامین‌اجتماعی خوزستان با کارشناسان بازرسی مدیریت عملکرد، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل تامین‌اجتماعی استان خوزستان، عبدالرضا روشنی، مدیرکل تامین‌اجتماعی خوزستان با جمشید حلافی و کاوه آرمده، بازرسان مدیریت عملکرد، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، روشنی به تشریح وضعیت پاسخگویی به درخواست‌ها در سامانه سامد پرداخت و اعلام کرد: از ابتدای سال جاری بالغ بر ۱۷۰۰ مورد درخواست با موفقیت در سامانه سامد اقدام شده است.

وی همچنین، افزود: در بازه زمانی یاد شده تعداد ۳۵۰ مورد ملاقات مردمی بصورت چهره به چهره با مدیرکل استان انجام پذیرفته است.

در ادامه روشنی با تأکید بر صیانت از حقوق شهروندی و آشنایی هر چه بیشتر آحاد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی با قوانین، مقررات، دستورالعمل‌ها و چگونگی اجرای آنان گفت: وظیفه داریم در راستای صیانت از حقوق ذینفعان نسبت به تکریم و تسریع در انجام امور جاری مربوط به مراجعه‌کنندگان بیش از پیش اهتمام ورزیم.

در پایان دیدار، جمشید حلافی با اعلام رضایت‌مندی از نحوه پاسخگویی به درخواست‌های سامانه سامد و اجرای صحیح برنامه ملاقات‌های مردمی با مدیرکل و انعکاس این عملکرد به استانداری خوزستان تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر: 67425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =