پاسخگویی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی به سوالات شهروندان در مرکز سامد

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی، رییس اداره پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف بهزیستی با همراهی مدیرکل بازرسی استانداری مرکزی به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواست‌های مردمی پاسخ دادند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مرکزی، محمود حسین آبادی، مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در این رابطه گفت: در ادامه روند پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت از طریق سامانه سامد، به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواست‌های مردمی پاسخ می‌دهیم.

وی افزود: تماس‌های مردمی از طریق سامانه سامد توسط اپراتورها درسیستم ثبت شده و بر اساس نوع درخواست‌ها و با توجه به اولویت درخواست‌های رسیده توسط تیم تخصصی بهزیستی بررسی و جواب داده می شود.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات توانخواهان تحت پوشش بهزیستی، تسریع در رسیدگی به امور مذکور و تعامل آسان با مردم از اهداف کاری بهزیستی است گفت: عمده درخواست‌های تماس‌گیرندگان درباره کمک‌های مالی، مسکن، اشتغال و لوازم کمک توانبخشی بود که برای پیگیری درخواست‌ها و مسائل مطروحه مرتبط با معاونت‌های تخصصی و حصول نتیجه بررسی‌ها، دستورهای لازم صادر شد.

کد خبر: 67438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =