اعتبار ۵۵ میلیاردی برای ورزش کارگری در خراسان شمالی

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از اختصاص اعتبار ۵۵ میلیاردی برای ورزش کارگری در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، محمد چکشیان در حاشیه برنامه‌های سفر به خراسان شمالی گفت: در دو سال گذشته از عمر دولت سیزدهم شاهد افزایش ۵۷ و ۲۷ درصدی حقوق کارگران برای بهبود وضعیت معیشتی آن‌ها هستیم که تاکنون بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه انعقاد بیمه‌های تکمیلی، ارائه آموزش‌های مختلف از جمله در حوزه بورس و سهامداری، کاهش خسارت ناشی از کار و... تنها بخش کوچکی از اقدامات دولت در این حوزه بوده است افزود: خانه‌های بهداشت کارگری ۵۰۰ درصد افزایش داشته و در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز شاهد افزایش ۶۰۰ درصدی دوره‌ها هستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در گذشته شاهد برگزاری مسابقات ملی کارگران نبودیم گفت: تاکنون پنج مسابقه ملی کارگری در رشته‌های وزنه‌برداری، دارت، فوتسال، والیبال و پتانگ برگزار شده است. همچنین هم اکنون نیز در حال تعریف لیگ ورزشی در حوزه کارگری هستیم تا با ورزش عمومی کشور رقابت کند.

وی به اقدامات موثر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در حوزه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و آسیب‌های اجتماعی اشاره و بیان کرد: تلاش‌های این مجموعه در استان سبب شده است تا در ۶ ماه نخست امسال رتبه سوم کشور را بین تمام استان‌ها کسب کند و این تلاش‌ها نیز سبب سفر بنده به این استان برای عرض خدا قوت شد.

چکشیان با بیان اینکه در دولت سیزدهم اتفاقات مثبتی به لحاظ زیرساخت‌ها در استان خراسان شمالی رخ داد افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان ۴۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های ورزش کارگری مصوب شد و مازاد بر آن، وزارتخانه نیز ۱۵ میلیارد تومان کمک کرد تا شاهد توسعه زیرساخت‌های ورزش کارگری در استان باشیم.

وی گفت: جامعه کارگری، جامعه‌ای حداقل ۱۵ میلیون نفری است که ظرفیت‌های عظیمی در آن‌ها وجود دارد و باید از آن‌ها به عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور، حمایت شود.

کد خبر: 67452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =