بستری بیش از ۹ هزار بیمار در بیمارستان تامین‌اجتماعی حضرت رسول اکرم(ص) رشت

سرپرست بیمارستان تامین‌اجتماعی حضرت رسول اکرم (ص) رشت از بستری شدن ۹۹۱۵ بیمار در ۹ ماهه اول سالجاری در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان گیلان، دکتر پرویز گلچین با اشاره به اینکه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) تنها بیمارستان ملکی تامین‌اجتماعی در سطح شهر رشت است گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون تعداد ۹۹۱۵ بیمار در این بیمارستان بستری شده‌اند که از بین آنان ۹۰۶۲ نفر مشمول بیمه تامین‌اجتماعی، ۷۵۰ نفر داری بیمه خدمات درمانی و مابقی فاقد بیمه هستند.

وی افزود: بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) یک بیمارستان جنرال در سطح استان است که در حال حاضر با دارا بودن تخصص‌های کودکان، ارولوژی، ارتوپدی، چشم، گوش و حلق و بینی، زنان و زایمان، داخلی، جراحی عمومی، عفونی، جراحی مغز و اعصاب، داخلی مغز و اعصاب، قلب، فوق تخصص ریه و فوق تخصص گوارش به بیمه‌شدگان خدمات درمانی ارائه می‌کند.

گلچین در ادامه گفت: سالانه حدود ۲۸۴ هزار بیمار به بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت مراجعه می‌کنند که از این تعداد حدود ۲۷۰ هزار نفر بیمار سرپایی و ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر بیمار بستری هستند.

وی افزود: ارائه خدمات درمانی در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت برای بیمه‌شدگان سازمان تامین‌اجتماعی رایگان بوده و همچنین این بیمارستان با سایر بیمه‌ها مانند بیمه‌های روستایی، کارمندان دولت، بیمه ایرانیان، سایر اقشار، کمیته امداد و نیروهای مسلح نیز طرف قرارداد است.

بیماران فاقد پوشش بیمه درمانی می توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک غیر حضوری تامین اجتماعی به آدرس eservices.tamin.ir نسبت به ثبت نام اقدام کرده و خود را بیمه کنند.

کد خبر: 67458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =