دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با خانواده شهیده فاطمه سعید

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان برای تجلیل از خانواده شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، با خانواده شهیده فاطمه سعید دیدار کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمان، محمود شیخ شعاعی به همراه معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت و رئیس اداره روابط عمومی با خانواده‌ شهیده فاطمه سعید از شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه گلزار شهدای کرمان دیدار کرد.

در این دیدار وی یاد و خاطر شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیدالشهدای جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: شهدای حادثه اخیر نه تنها عاشق شهادت بلکه دوستدار مکتب و راه شهدا بودند و از شهادت سخن گفتن در رفتار هر یک از این شهدا مشاهده می‌شده است. شهیدانی که به یاد و با نام شهید سلیمانی در مسیر زیارت مزارش در انفجاری تروریستی پرگشودند تا در کنار مراد دلشان آرام بگیرند.

وی افزود: اگر امروز دشمن جنایتکار تصمیم دارد با ترور و جنایت علیه بشریت، ما را از آرمان‌خواهی خود منصرف سازد، به کوری چشم دشمنان ما محکم‌تر از قبل پای بر زمین می‌کوبیم و آرمان‌های شهدا را فریاد می‌زنیم.

پس از این دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان و همراهان با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام این شهیده و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کردند.

کد خبر: 67464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =