پرداخت ماهیانه ۱۸ هزار میلیارد ریال به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی البرز

مدیرکل تامین‌اجتماعی البرز با بیان اینکه مستمری‌بگیران اصلی و تبعی تحت پوشش سازمان در سطح استان ۳۶۶ هزار نفر هستند گفت: تامین اجتماعی استان ماهیانه ۱۸ هزار میلیارد ریال در قالب تعهدات بلند مدت به بازنشستگان و مستمری‌بگیران پرداخت می‌کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان البرز، داود سعدزاده با اشاره به پرداخت ۱۸ هزار میلیارد ریال ماهانه به مستمری بگیران استان افزود: پرداخت این مبالغ به حدود ۲۰۳ هزار مستمری‌بگیر سازمان در استان نیازمند وصول به موقع منابع مورد نیاز است که تحقق این تعهد مهم برای سازمان، مستلزم همکاری کارفرمایان استان در پرداخت به موقع حق بیمه به مجموعه تامین اجتماعی است.

وی با اشاره به نقش تامین‌اجتماعی در ایجاد امنیت و عدالت اجتماعی بیان کرد: یکی از دغدغه‌های مهم این سازمان، انجام تکالیف حمایتی خود در قبال کارگران و کارفرمایان تحت پوشش است و رویکرد سازمان مبتنی بر تلاش همه جانبه برای تداوم و استمرار حیات کارگاه‌ها و جلوگیری از ایجاد رکود در چرخه تولید است.

مدیرکل تامین اجتماعی البرز تاکید کرد: رسالت تامین اجتماعی ایجاد امنیت و آرامش خاطر برای بیمه‌شدگان در دوران اشتغال و مستمری‌بگیران و بازنشستگان در دوران فراغت از کار است.

وی افزود: طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی از دستاوردهای مهم این سازمان است که بر سه قشر دانشجویان، زنان خانه دار و دختران تحت پوشش تمرکز دارد، به نحوی که دانشجویان می‌توانند از دفترچه های درمانی پدر استفاده و مبلغ محدودی بابت حق بیمه بازنشستگی پرداخت کنند و در زمان فارغ التحصیلی از سوابق بیمه بهره مند شوند.

سعدزاده بیان کرد: تامین اجتماعی در استان البرز با ۹ شعبه اصلی و ۷ کارگزاری رسمی خدمات مختلف بیمه‌ای به مخاطبان خود ارائه می‌کند و هم اکنون ۵۴ خدمت خود را بصورت غیرحضوری و در سامانه es.tamin.ir به مخاطبان خود عرضه می‌کند.

کد خبر: 67467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =