بیش از ۴ هزار نفر به مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی قم پیوستند

مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: در یک سال گذشته ۴ هزار و ۴۷۲ نفر به گروه مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی در استان پیوستند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی قم، محمد عاشوری با بیان این مطلب گفت: بر اساس آخرین داده‌های آماری، تعداد مستمری‌بگیران استان از ۵۸ هزار و ۸۴۲ نفر در دی سال گذشته، به ۶۳ هزار و ۳۱۴ نفر در دی ماه سال جاری افزایش یافته است.

وی افزود: تامین‌اجتماعی استان قم در سال ۱۴۰۲، ماهانه چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بابت تعهدات بلندمدت در قالب انواع مستمری‌ها به بازنشستگان، از افتادگان و بازماندگان پرداخت می‌کند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم بیان کرد: مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی، مستمری بازماندگان، مزایای نقدی، غیرنقدی و عیدی مستمری‌بگیران (کمک عائله‌مندی، کمک هزینه اولاد ،عیدی)، حمایت‌های درمانی در مواردی از جمله بیماری، بارداری، حوادث، غرامت دستمزد ایام بیماری، غرامت دستمزد ایام بارداری، هزینه سفر، اقامت بیمار و همراه، پروتز و اورتز، کمک هزینه ازدواج، هزینه کفن و دفن و مقرری بیمه بیکاری از تعهدات تامین‌اجتماعی است.

آخرین داده‌های آماری نشان می‌دهد که ۸۴۳ هزار و ۲۵۹ نفر در قم زیرپوشش تامین اجتماعی بوده و از خدمات این سازمان بهره‌مند هستند.

تامین‌اجتماعی در استان قم با ۴ شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری، ۵ کارگزاری رسمی و ۴ مرکز درمانی ملکی خدمات مختلف بیمه ای و درمانی ارائه می دهد.

هم اکنون این اداره کل ۵۴ خدمت خود را بصورت غیرحضوری و در سامانه es.tamin.ir به مخاطبان خود عرضه می‌کند.

کد خبر: 67476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =