بازدید مدیر درمان تامین‌اجتماعی گیلان از درمانگاه لوشان

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان به اتفاق رییس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مدیریت درمان به منظور بررسی شرایط همکاران و نحوه خدمت‌رسانی به مراجعان از درمانگاه لوشان بازدید به‌عمل آورد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان گیلان، در این بازدید حسین ابراهیمی، در جمع همکاران این مرکز درمانی گفت: لوشان از شهرهای تاریخی با فرهنگی غنی است که با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت بیش از ۲۳ هزار نفر تحت پوشش تامین‌اجتماعی دارد اما متاسفانه بدلیل دوری از مرکز استان دچار عقب ماندگی‌های بسیار شده و نیازمند توجه بیشتر در همه زمینه‌ها به‌ویژه در حوزه درمان است. درصدد هستیم با تلاش مضاعف و یاری همکاران بتوانیم علاوه بر افزایش کیفیت خدمت‌رسانی، با انجام اقدامات موثر گامی در جهت ارتقا درمان این منطقه برداریم.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی گیلان مهمترین هدف این بازدیدها را بررسی مسائل همکاران و بررسی نحوه خدمت‌رسانی به مراجعان عنوان و بیان کرد: توجه،پیگیری و حل مسائل کارکنان از مهمترین اهداف این مدیریت است چرا که رفاه و رضایت‌مندی نیروی انسانی موجب افزایش بهره‌وری و بهبود ارائه خدمت می‌شود.

ابراهیمی کمبود نیروی انسانی را از مهمترین مسائل و چالش‌های این مرکز درمانی دانست و گفت: این مسئله باعث فشار کاری مضاعف به کارکنان و گاها موجب خلل در خدمت‌رسانی مطلوب به مراجعان می‌شود، امیدواریم طی چند روز آینده با آغاز بکار نیروهای جدید این مسئله مرتفع شده و شاهد تحول خدمت رسانی در این مرکز درمانی باشیم.

در ادامه این بازدید مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان به اتفاق رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات از ساختمان درمانگاه منجیل بازدید به‌عمل آورد.

کد خبر: 67507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =