کسب رتبه برتر معاونت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی

معاونت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در بین ادارات کل سراسر کشور توانست رتبه برتر در عملکرد مطلوب را به خود اختصاص دهد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، مهدی اسلام خواه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان این خبر گفت: عملکرد بسیار مطلوب و رضایت بخش استان در حوزه‌های فرهنگی، خدمات اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی و امور ورزشی برای جامعه هدف استان منجر به کسب این رتبه از سوی وزارت متبوع شده است.

وی بیان کرد: تعاملات بین‌بخشی و فراسازمانی که نقشی بسیار مؤثر، کارا و اثربخشی در پیشبرد اهداف، ماموریت‌ها و سیاست‌های ابلاغی این وزارتخانه دارد یکی از مهم‌ترین دلایل عملیاتی شدن سند تحولی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت متبوع در استان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی افزود: استفاده از ظرفیت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی کارگاه‌های بزرگ استان و همچنین بکارگیری از نقطه نظرات و توان کارشناسی و فنی متخصصان جامعه کار و تولید در پیشبرد بهینه امور محوله موضوعی مهم در این معاونت محسوب می‌شود.

محمد چکشیان، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر دو روزه خود به استان خراسان شمالی؛ مهمترین دلیل خود از سفر به این استان را عملکرد بسیار مطلوب و اقدامات ارزنده این اداره کل در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و ورزشی اعلام داشته که از این حیث رتبه برتر را در سطح کشور داراست.

کد خبر: 67571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =